Загальна діагностика Д-1
проводиться з періодичністю ТО-1. У тих випадках, коли робота рухомого складу
здійснюється в умовах підвищеної небезпеки (у великих містах, гірських умовах,
при перевезенні пасажирів та ін), загальна діагностика може проводитись
щоденно. Це сприяє визначенню технічного стану вузлів і агрегатів, які
забезпечують безпеку руху автомобілів. У процесі Д-1 виконуються необхідні
регулювальні роботи (без демонтажу) вузлів і механізмів. Д-1 може застосовуватися
тільки для виявлення придатності автомобіля до подальшої експлуатації. У цьому
випадку в результаті Д-1 видається висновок у формі Годен або Не годен про
можливість подальшої роботи автомобіля без регулювальних і ремонтних впливів
або необхідності усунення виявлених несправностей.
Загальну діагностику проводять перед кожною постановкою автомобіля на перше технічне обслуговування.
Після загальної діагностики автомобіль надходить у зону ТО-1 а після поглибленої діагностики - в зону ТО-2 або поточного ремонту. За виконанні технічного обслуговування і ремонту автомобілі переганяють на стоянку.
Після загальної діагностики автомобіль надходить у зону ТО-1 а після поглибленої діагностики - в зону ТО-2 або поточного ремонту.
При загальній діагностиці визначають технічний стан агрегатів та вузлів, що забезпечує безпеку руху та придатність автомобіля до експлуатації.
До загальної діагностиці автомобіля відноситься і визначення витрати палива на 100 км шляху. Хоча цей параметр перевіряється при діагностуванні двигуна, тим не менше витрата палива є вихідний функцією всього технічного стану автомобіля.
Застосування стендів для загальної діагностики стану в процесі експлуатації і при обкатці після ремонту вельми ефективно навіть при невеликій кількості машин або при малій потужності ремонтного підприємства.
Пости (лінії) загальної діагностики та по елементної діагностики необхідно розміщувати у виробничому корпусі АТП таким чином, щоб на них і з них автомобіль, - в залежності від його технічного стану, міг потрапити з будь і в будь-яку зону АТП (зберігання, очікування, технічного обслуговування, поточного ремонту) з мінімальним числом переміщень і маневрів.
Рекомендоване планування ділянки Д 1 для вантажних автомобілів і автобусів. Пости (лінії) загальної діагностики (Д-1) в виробничому корпусі АТП повинні розміщуватися таким чином, щоб на них і з них автомобілі могли потрапляти у зони зберігання, очікування і поточного ремонту з мінімальним числом переїздів і маневрів.
На постах (лініях) загальної діагностики ці функції покладені на водіїв-перегонників.
У допоміжному корпусі розташовані: лінії ЄВ, лінія загальної діагностики, малярське відділення та відділення обслуговування шин зі складом шин і з двох постовий проїзний естакадою для перемонтажу коліс.
Для діагностики автомобілів автотранспортне підприємство повинно мати пости (лінії) загальної діагностики автомобілів; пости по елементної (поглибленої) діагностики; окреме діагностичне обладнання та прилади, які використовуються безпосередньо на робочих місцях технічного обслуговування і ремонту.
Стенди для перевірки гальм, переднього моста і прилади, необхідні при загальній діагностиці, можуть розміщуватися в окремій зоні виробничого корпусу автотранспортного підприємства або безпосередньо на постах ТО-1. Якщо при загальній діагностиці виявиться потреба в ремонті, то автомобіль направляють в зону поточного ремонту.
Тема 21 Діагностування автомобілів на постах загальної і поелементної діагностики.
Загальну діагностику проводять перед кожною постановкою автомобіля на перше технічне обслуговування.
Після загальної діагностики автомобіль надходить у зону ТО-1 а після поглибленої діагностики - в зону ТО-2 або поточного ремонту. За виконанні технічного обслуговування і ремонту автомобілі переганяють на стоянку.
Після загальної діагностики автомобіль надходить у зону ТО-1 а після поглибленої діагностики - в зону ТО-2 або поточного ремонту.
При загальній діагностиці визначають технічний стан агрегатів та вузлів, що забезпечує безпеку руху та придатність автомобіля до експлуатації.
До загальної діагностиці автомобіля відноситься і визначення витрати палива на 100 км шляху. Хоча цей параметр перевіряється при діагностуванні двигуна, тим не менше витрата палива є вихідний функцією всього технічного стану автомобіля.
Застосування стендів для загальної діагностики стану в процесі експлуатації і при обкатці після ремонту вельми ефективно навіть при невеликій кількості машин або при малій потужності ремонтного підприємства.
Пости (лінії) загальної діагностики та по елементної діагностики необхідно розміщувати у виробничому корпусі АТП таким чином, щоб на них і з них автомобіль, - в залежності від його технічного стану, міг потрапити з будь і в будь-яку зону АТП (зберігання, очікування, технічного обслуговування, поточного ремонту) з мінімальним числом переміщень і маневрів.
Рекомендоване планування ділянки Д 1 для вантажних автомобілів і автобусів. Пости (лінії) загальної діагностики (Д-1) в виробничому корпусі АТП повинні розміщуватися таким чином, щоб на них і з них автомобілі могли потрапляти у зони зберігання, очікування і поточного ремонту з мінімальним числом переїздів і маневрів.
На постах (лініях) загальної діагностики ці функції покладені на водіїв-перегонників.
У допоміжному корпусі розташовані: лінії ЄВ, лінія загальної діагностики, малярське відділення та відділення обслуговування шин зі складом шин і з двох постовий проїзний естакадою для перемонтажу коліс.
Для діагностики автомобілів автотранспортне підприємство повинно мати пости (лінії) загальної діагностики автомобілів; пости по елементної (поглибленої) діагностики; окреме діагностичне обладнання та прилади, які використовуються безпосередньо на робочих місцях технічного обслуговування і ремонту.
Стенди для перевірки гальм, переднього моста і прилади, необхідні при загальній діагностиці, можуть розміщуватися в окремій зоні виробничого корпусу автотранспортного підприємства або безпосередньо на постах ТО-1. Якщо при загальній діагностиці виявиться потреба в ремонті, то автомобіль направляють в зону поточного ремонту.
Тема 21 Діагностування автомобілів на постах загальної і поелементної діагностики.
Кількість
підпірних постів, на яких автомобілі чекають своєї черги обслуговування,
приймається: перед постами мийки та загальної діагностики - 50% годинної
програми; перед постами ТО-1ТО-2 та поглибленої діагностики - по 50% змінної
програми; перед постами поточного ремонту - 50% робочих постів.
Стенди для перевірки гальм, переднього моста і прилади, необхідні при загальній діагностиці, можуть розміщуватися в окремій зоні виробничого корпусу автотранспортного підприємства або безпосередньо на постах ТО-1. Якщо при загальній діагностиці виявиться потреба в ремонті, то автомобіль направляють в зону поточного ремонту.
Загальна
діагностика Д-1 проводиться з періодичністю ТО-1. У тих випадках, коли робота
рухомого складу здійснюється в умовах підвищеної небезпеки (у великих містах,
гірських умовах, при перевезенні пасажирів та ін), загальна діагностика може
проводитись щоденно. Це сприяє визначенню технічного стану вузлів і агрегатів,
які забезпечують безпеку руху автомобілів. У процесі Д-1 виконуються необхідні
регулювальні роботи (без демонтажу) вузлів і механізмів. Д-1 може
застосовуватися тільки для виявлення придатності автомобіля до подальшої
експлуатації. У цьому випадку в результаті Д-1 видається висновок у формі Годен
або Не годен про можливість подальшої роботи автомобіля без регулювальних і
ремонтних впливів або необхідність усунення виявлених несправностей.Стенди для перевірки гальм, переднього моста і прилади, необхідні при загальній діагностиці, можуть розміщуватися в окремій зоні виробничого корпусу автотранспортного підприємства або безпосередньо на постах ТО-1. Якщо при загальній діагностиці виявиться потреба в ремонті, то автомобіль направляють в зону поточного ремонту.
Технічна діагностика може бути загальною і по елементної. При по елементної діагностики ставиться завдання знайти несправний вузол, якщо машина знаходиться в незадовільному стані. Загальна діагностика у всіх випадках менш складна, ніж по елементно.
В автотранспортних підприємствах впроваджуються способи діагностики технічного стану автомобіля. Діагностика являє собою систему перевірки технічного стану автомобіля без розбирання його вузлів і агрегатів, шляхом використання спеціального обладнання, яке дозволяє дати об'єктивну оцінку придатності автомобіля для подальшої експлуатації. При загальній діагностиці визначають технічний стан агрегатів та вузлів автомобіля, що забезпечують безпеку руху. По елементний діагностика дозволяє визначити технічний стан агрегатів та вузлів автомобіля, виявити причини виникнення тих чи інших несправностей і уточнити обсяг необхідних робіт по технічному обслуговуванню і ремонту автомобіля.
Немає коментарів:
Дописати коментар